ŞAL-SHAWL




ÖRMEĞİ ÇOK İSTEDİĞİM BİR MODELDİ.BAKINCA ZOR GİBİ GELİYORDU.OYSA ÖRMESİ ÇOK KOLAY,ÇOK ZEVKLİYMİŞ.ÇOKTANDIR KALIN YÜN KULLANMADIĞIM İÇİN ZORLANDIM BİRAZ.İNCE YÜN VE ÜÇGEN ŞALA ALIŞMIŞIM ÖR ÖR BİTMEDİ.
NAKO VİZON İLE ÖRÜLDÜ 4 YUMAK GİTTİ.

About orgucunine

Örgü örmeyi,kitap okumayı çok seven bir nineyim.
Bu yazı ŞİŞ İLE ŞAL içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to ŞAL-SHAWL

  1. ellerinize sağlık,örmesi çok zevkli bir örnek.30 sene önce bir hırka örmüştüm vermeye kıyamadıklarım arasında:)sevgiler….

  2. ÖZLEMCE dedi ki:

    nineciğm çok güzel olmuşş.rengine bayıldımmm

  3. Nedret dedi ki:

    Renk çok güzel. Örgüsü de değişikmiş.
    Annem gençken ''60 akıl, 70 fikir'' diye her sırası başka örülen zor bir model örerdi. Biliyor musun onu? Tam senlik aslında. Eline sağlık.

  4. Sevgili Örgücü ablam, etol kullanmayı çok severim model ve renk çok sık olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın…

  5. ÖRGÜÇANTAM dedi ki:

    ellerine sağlık
    harika olmuş. bende geçen hafta başladım ilk örneği çıktım ikincisine geçerken kafam karıştı şimdili ileri bir tarihe bıraktım bu modeli:))) çok beğendiğim bir model

  6. Neşe teyzecim rengi çok beğendim. Mor her zaman favorim. Yine çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bir tane daha attık köşeye 😉

  7. sezobigo dedi ki:

    ninem ne güzel şeyler üretiyorsunuz hayran kalmamak elde değil
    ellerinize sağlık

  8. sevimlihayat dedi ki:

    rengide çok tatlıymış emeklerine sağlık ninecim

  9. İkiz Annesi dedi ki:

    Çok hoş olmuş ellerinize sağlık.

  10. tatesal dedi ki:

    Ninem şala bayıldım hele rengi bittimmm…ellerine sağlık…bende ödülün var alırmısın?

  11. karabidikim dedi ki:

    Ninecim her zamanki gibi çok şık olmuş ellerine kollarına sağlık.Renkte ayrı güzel ama örmesi bana zor geldi.Acemi olduğumdandır:)

  12. zarifce dedi ki:

    Nur bakalım Neşe Hanım’cığım, belki düzelir bu kadar tepki karşısında. Bu yeni yere alışmak pek zor.

  13. eldivenlerim dedi ki:

    bende yeni yeni keşfediyorum:) bloggerdan sonra wordpresse alışmak zor, daha karışık;) izlemenin nasıl olduğunu öğrendiğimde sizi izleyeceğim, ama takip ettiklerime blogrolla ekliyorum:)

Bir Cevap Yazın

